Mooiste quote over het kind tot nu toe

417847_577836212238561_2085797063_n
‘In het kind schijnt een licht dat noch wij, noch de wereld hem kunnen schenken, maar dat door hemzelf ontstoken wordt.’ Volgens mij een quote van Maria Montessori…

Een quote die zeker mijn afstudeeronderzoek ingaat! Deze uitspraak is voor mij zo mooi, omdat ik ook echt op die manier naar het kind kijk. Ik wilde deze quote even met jullie delen. Nu ga ik weer verder met mijn afstudeeronderzoek naar sociaal-emotionele ontwikkeling en het Groepsplan Gedrag. Iemand nog tips voor literatuur?

Geef een reactie

